Mellanchefer emellan

Det här är podden för dig som är mellanchef, har en mellanchef, har anställt en eller på annat sätt har med en mellanchef att göra. Här älskar vi mellanchefen!

Lyssna på podden här!
Mellanchefer emellan, en podd för, om och med mellanchefer

Mellanchefer emellan INstagramMissa inte nästa avsnitt!

Du som har ett konto på Instagram - följ podden där så påminner vi dig när det finns ett nytt avsnitt att lyssna på. Där kan du också kommentera och ställa frågor till poddens medverkande och få dina frågor besvarade från våra sakkunniga. Eller läsa andras frågor och svar. Och tipsa om frågeställningar du skulle vilja att vi tog upp i kommande avsnitt! @mellanchefer_emellan

I studion...

Fråga experten!

Lyssnade du på ett avsnitt som väckte tankar?  Du kanske vill ställa en fråga eller dela med dig av dina erfarenheter som mellanchef?

Ställ din fråga eller din berättelse i forumläret här nedanför - så ser vi till att avsnittets sakkunniga gäst besvarar din fråga i en artikel du sedan finner på den här sidan!

Du kanske skulle vilja berätta din historia i kommande avsnitt av podden Mellanchefer emellan? Glöm i så fall inte att lämna dina kontaktuppgifter, så kan vi höra av oss.

Berätta, vad hände?

Max 350 tecken.
För- och efternamn
Härmed samtycker jag till att Unionen behandlar uppgifter om min mejladress, eventuellt medlemskap i Unionen och/eller uppgifter om hälsofrågor, i syfte att kunna ge information i ämnet eller berätta mer om Unionen och vårt medlemskap. Läs mer på unionen.se/personuppgifter