Aktuella kampanjer

Vilka kampanjer och erbjudanden har Unionen just nu? Klicka och läs mer om hur vi syns och hörs i marknadsförande och opinionsbildade syfte för tillfället.

controlotron_klistrar_affisch_a4_frilaggd_grontavlalogga.jpg
lonerator_kollage_webb.jpg

Löneratorn i kampanj om att förbereda sig inför lönesamtalet

Unionens marknadslönestatistik på www.loneratorn.se marknadsförs med filmer, annonsering och inlägg i sociala medier under våren.
chefsliv_christer.jpg

Webbserien Chefsliv skapar och fångar intresse för Unionen Chef

Höstens webb-tv-serie Chefsliv sprids på nytt och intresserade får marknadsföring för Unionen Chefs skräddarsydda medlemskap.
dooh_v62018.jpg

Framtidssäkrande förmåner lyfts under Unionenveckan

Reklamfilmer, utomhustavlor och innehåll i sociala medier marknadsför några av Unionens förmåner extra mycket runt vecka 6.
nystart_jan2018.jpg

Nystartskampanj lyfter inkomstförsäkring och samarbete med mentorerna.se

Reklamfilmer och digital annonsering marknadsför medlemsförmåner för alla som funderar på att våga ta nästa steg i karriären.
popupkontor.jpg

Popup-kontor i Brooklyn

30 procent av Sveriges unga tjänstemän planerar att jobba utomlands i framtiden. Överlägset mest populärt är USA och därför öppnar Unionen ett popup-kontor i Brooklyn - och på nätet.
2.0_trafikljus2.jpg

Regional synlighetsboost på tv och radio

Vi påminner om att vi är fler medlemmar i Unionen än någonsin för att få ännu fler att vilja gå med. På ett antal orter är budskapen anpassade med lokala siffror.
nyarbetslivet_tv_small.jpg

Höstkampanj om det nya arbetslivet och Unionens idé

Arbetslivet förändras. Fördelarna med Unionen består. Det är grundbudskapet i höstens kampanj om det nya arbetslivet och Unionens gamla men moderna idé.
unionen_egenforetagare_affarsidetavling.jpg

Unionen Egenföretagare kör affärsidétävling med Mix Megapol

Vecka 42 och 43 körs en affärsidétävling i samarbete med morgonprogrammet Gry & Anders med vänner. Redan nu marknadsförs tävlingen på www.unionen.se/affarside
chefsliv.jpg

Tv-serien Chefsliv ska sprida kännedom och inspiration

Unionen Chef lanserar en webb-tv-serie i sex avsnitt med för att öka kännedomen och fungera som en inspirationskälla för chefer.
3_manaderssplash.png

Vi bjuder på 3 månader

Nya medlemmar i Unionen kan testa våra krafter i 3 månader utan avgift. Det sparar de upp till 675 kr på.
Aktivitet under Unionenveckan

Allt om Unionenveckan

Två gånger per år, vecka 6 och 38 hålls Unionenveckor. Då satsar vi på att synas på arbetsplatser, via media och i annonser, för att prata jobbfrågor och medlemskap. Läs mer om hur ni kan hänga på.

Lägg till ny kommentar

Hjälpte informationen på denna sida dig?