Förtroendevald

Fotograf Alex Giacomini

Som förtroendevald i Unionen får du bättre koll på verksamheten och kan vara med och påverka i en fråga som känns angelägen för dig och dina kollegor.

Information

När du som förtroendevald loggar in på unionen.se hittar du ett urval av tjänster som är anpassat till ditt förtroendeuppdrag, bland annat aktuella nyheter, tips på vilka kurser du kan gå, viktiga blanketter/mallar och mycket mer.

Förmåner och coach för dig som är förtroendevald

På förmånssidorna kan du se de medlemsförmåner som finns, förutom de förmåner som gäller för alla medlemmar har du som förtroendevald chansen att träffa Unionens egna coacher. Fokus för samtalen är vad du bäst behöver för din utveckling. Coachen kan hjälpa dig med att utveckla strategier och planer för att nå dina mål.

Enkätverktyg - när du vill ta reda på vad medlemmarna tycker

Med webbverktyget e-Val skapar du snabbt egna enkäter från mallar eller formulerar dina frågor fritt.

Klubbwebb - skyltfönstret som visar vad klubben gör och vilka ni är

Klubbwebb är en tjänst för Unionens klubbar. Genom att skapa en egen webbplats, en klubbwebb, kan era medlemmar lätt hitta kontaktuppgifter, nyheter, diskussionsforum och information av olika slag. Med en klubbwebb kan ni nå både befintliga och blivande medlemmar.

Medlemsadministration - verktyget som håller reda på medlemmarna

Du som är klubbadministratör kan med hjälp av verktyget Medlemsadministration administrerar medlemmarnas löner, ALS-koder samt om de är chefer.

Ja Nej