Kontakta Unionen chef

Rådgivning för dig som är chef och har frågor om arbetsrätt, arbetsmiljö, lön m.m. För att vara chefsmedlem behöver du ha personal, budget- eller verksamhetsansvar

Ibland dyker det upp situationer då du kan behöva rådgivning eller någon att bolla idéer med. Då kan du som medlem alltid vända dig till oss.

Du når oss också på chef@unionen.se eller genom att kontakta oss här för att få rätt hjälp med ditt ärende snabbt och enkelt.

Du får direkt svar på allmänna frågor eller blir hänvisad vidare till våra experter inom:

• Avtalsgranskning
  • Rådgivning och förhandlingshjälp
  • Karriärplanering

Tina, en av rådgivarna på Chefslinjen

- Välkommen till Unionen, du talar med Tina Johansson. Så låter det när du ringer Unionens chefslinje och Tina svarar, en av många kunniga rådgivare hos Unionen. Unionens chefsrådgivning är en del av Unionens rådgivning. Här kan du ställa frågor om din egen anställning men även frågor utifrån din chefsroll som kan handla om ledarskap, arbetsmiljö, lön, kompetensutveckling och arbetsrätt.

Råd och stöd för dig som chef

Att vara chef innebär ansvar, befogenheter och utmaningar. Här får du användbara råd och stöd i din roll som ledare.

Hjälp oss göra Unionen bättre

Betyg