Medlemsförmåner för dig som är chef

Unionens medlemsförmåner speciellt framtagna för dig som är chef. Du kan även utnyttja Unionens övriga medlemsförmåner.

chef medlemsförmåner

Du tar själv kontakt med respektive företag eller organisation där Unionen har slutit förmånliga avtal för dig som är medlem i Unionen - men har du generella frågor om Unionens erbjudanden och rabatter kontaktar du Unionen.

Chefspaket hos Diploma

Plugga på distans och ta del av nio olika program skräddarsydda för våra chefsmedlemmar till rabatterat pris. Du får även rabatt på Diplomas övriga 300 utbildningar online.

Digital föreläsning: De svåra samtalen

En digital föreläsning i fem delar om de svåra samtalen du som chef kan behöva ha med dina anställda. Föreläsningen tar upp samtal om känsliga frågor, kränkande särbehandling, sexuella trakasserier samt om ohälsa och stress. Titta på föreläsningsserien när det passar dig och återkom till den när du har behov.

Digital föreläsning: Introduktion till organisatorisk och social arbetsmiljö i praktiken

En föreläsningsserie med fyra digitala föreläsningar om hur du som chef kan arbeta med organisatorisk och social arbetsmiljö i praktiken. Du får grunderna för att lättare göra rätt som chef. Titta när det passar dig och återkom till den om du behöver. Föreläsningen går att titta på i sin helhet eller varje del för sig.

Mentor som bollplank

Flera huvuden tänker bättre än ett. Ingen har själv svaren på alla frågor. Vikten av ett bollplank är stor, särskilt som chef då du ofta är ensam om besluten. Mentorerna.se är en personlig tränare för ditt yrkesliv med över 100 mentorer att välja på.

Det här ingår också i ditt medlemskap

Som chef är du både ledare och anställd på samma gång. I medlemskapet får du också guider, råd och inspiration både i din roll som chef och när det gäller din egen anställning, karriär och trygghet. Läs om allt som du får genom medlemskapet.

Hjälp oss göra Unionen bättre

Betyg