Unionen Egenföretagare

Ett skräddarsytt medlemskap för dig som är egenföretagare. Redan medlem eller funderar du på medlemskap? Kontakta oss om du vill ha hjälp eller om du vill veta mer om vad vi erbjuder dig som egenföretagare.

Bild som Illustrerar egenföretagare

Vi vill att det ska vara enklare och tryggare att driva eget. Om du är ensam kan tjänster som juridik och försäkringar bli dyrt, men tillsammans kan vi få ner kostnader och premier. Dessutom får du som medlem mycket på köpet, till exempel vår medlemslinje att ringa till samt bidrag till kompetensutveckling och många andra förmåner. Vi ger dig trygghet, affärsverktyg och förutsättningar för utveckling.

Illustration dokument överens

Låt en affärscoach ge dig skjuts i företagandet

Som medlem i Unionen Egenföretagare får du kostnadsfri tillgång till våra certifierade affärscoacher med stor erfarenhet av egenföretagande och entreprenörskap.
Illustration förstoringsglas över papper

Företagsekonomisk rådgivning av Wrebit

Ibland dyker det upp ekonomiska frågor som rör annat än bara den dagliga administrationen. Som medlem har du därför tillgång till 1 timme företagsekonomisk rådgivning varje år.

Om medlemskapet

Detta ingår också

Medlemskap i Unionen

Alla medlemmar i Unionen Egenföretagare är automatiskt medlemmar i Unionen. Detta innebär att du också kan få hjälp som anställd. Arbetsrättslig rådgivning ges till dig i egenskap av anställd inom Unionens organisationsområde.

Förmåner från Unionen

Som medlem i Unionen Egenföretagare får du inte bara skräddarsydda förmåner till dig som egenföretagare, du får också tillgång till Unionens alla förmåner