LinkedIn-granskning

Många arbetsgivare och rekryteringsföretag kommer att läsa din LinkedIn-profil vid en rekrytering. Unionen erbjuder LinkedIn-granskning av din profil som hjälper dig att sticka ut, skapa intresse och bygga ditt personliga varumärke på LinkedIn.

Din LinkedIn-profil är det första professionella intryck du ger av dig själv, åtkomligt för alla. Din profil bli granskad och ger en bild av vem du är, vad du jobbar med och har jobbat med, vilka kollegor och kunder du har. Oavsett om du ska söka jobb, stärka ditt personliga varumärke eller bygga ditt nätverk är LinkedIn mer eller mindre ett nödvändigt verktyg i dag.

Med över 500 miljoner LinkedIn-medlemmar, är det viktigt att du har en profil som hjälper dig att sticka ut och bli hittad. Karriärmöjligheterna är oändliga men din profil ska spegla ditt personliga varumärke och visa vad du går för som yrkesmänniska.

LinkedIn - tips och inspiration

För att du ska få ut mesta möjliga av din LinkedIn-granskning rekommenderar vi att du börjar med att läsa (eller ladda ned) Unionens guide så får du veta hur du går tillväga för att bygga en riktigt bra Linkedin-profil som både marknadsför dig och bygger ett stort professionellt nätverk på LinkedIn.

Unionens guide: Linkedin - tips och inspiration

Boka din kostnadsfria LinkedIn-granskning

Välj mellan två olika former av granskning:

15 min muntlig feedback per telefon

På kort tid får du en övergripande bild av hur din profil uppfattas, hur bra den är samt vad som behöver förbättras för att du ska sticka ut och nå dina mål. Du bokar tid med en  erfaren karriärcoach och blir sedan uppringd vid den tid du valt för 15 minuters muntlig feedback.  Boka granskning per telefon

Omfattande skriftlig feedback

Du får veta hur du går tillväga för att bygga en riktigt bra Linkedin-profil som både marknadsför dig och bygger ett stort professionellt nätverk på Linkedin. I den skriftliga feedbacken får du en gedigen sammanfattning med synpunkter och en checklista med kommentarer kring ett antal nyckelområden på din profil. E-postas till dig inom 14 dagar.  Boka skriftlig granskning

LinkedIn - tips och inspiration

Tips och inspiration kring hur du går tillväga för att bygga en riktigt bra LinkedIn-profil som både marknadsför dig och bygger ett stort professionellt nätverk på LinkedIn.

CV-granskning

Som medlem i Unionen kan du också få professionell hjälp att vässa ditt CV och ditt personliga brev.

Kostnadsfri cv-granskning

Inte medlem än?