Låt Unionens organiseringsgäng hjälpa er bli starkare på arbetsplatsen

Vill ni i klubben öka medlemsantalet och därmed den fackliga kraften på jobbet? Lämna namn och nummer till kollegor som också borde vara med så kontaktar våra värvningsexperter dem och pratar medlemskap.

På Unionens organiseringsenhet finns en resurs som kan hjälpa er med värvningen av både nya och "gamla" arbetskamrater. Vi är ett engagerat och specialutbildat team som har bred erfarenhet från olika delar av arbetslivet och fackligt arbete på olika nivåer, och som brinner för att berätta om medlemsnyttan och är experter på Unionens medlemskap.

Kontakta gärna Jakob Engblom, koordinator på organiseringsenheten, om ni vill veta mer om hur vilket stöd ni kan få i arbetet att få klubben och hela Unionen att växa.

Tipsa här!

Fyll i namn och nummer till en eller flera kollegor på arbetsplatsen så kontaktar vi dem. Nyanställda, chefer och konsulter är tre exempel på grupper vi gärna pratar med! Lämna dina egna kontaktuppgifter så återkopplar vi hur det går!

Har du en lång lista med namn kan du föra in dem i vår Excelmall och skicka den till tips@​unionen.se

Ja Nej