Orden räcker inte i hyllningskampanj till Unionens fackombud
Nu får Unionens fackombud den uppskattning de är väl värda men kanske inte alltid får på jobbet. I en kampanj som tar hyllningarna bortom ord.
Nu får Unionens fackombud den uppskattning de är väl värda men kanske inte alltid får på jobbet. I en kampanj som tar hyllningarna bortom ord.
"Fackombud! Ord räcker inte för att berätta hur uppskattade ni är." Det är huvudbudskapet i Unionens nya kampanj som hyllar våra drygt 31 000 förtroendevalda ute på arbetsplatserna som varje gör skillnad och förbättrar för kollegorna.
Så viktiga och värdefulla är våra lokala fackliga företrädare att orden inte räcker för att ge dem tillräcklig uppmärksamhet och uppskattning. Därför tar kampanjen till det snabba, känslosamma sätt att kommunicera som de flesta av oss använder i olika sammanhang: emoijis. Både i form av klassiska symboler och mänskliga motsvarigheter i en kampanjfilm där ett fackligt ombud på väg till en viktig förhandling hyllas av kollegornas "mänskliga emoijis" och går stärkt, stolt och självsäkert in på mötet med arbetsgivaren.
Kampanjen består av
|
|