Ledarskapsutbildningar på IHM Business School

Som medlem i Unionen Chef har du möjlighet att gå ledarskapsutbildningar på IHM Business School till specialpriser.

Ledarskapsutbildningar på IHM

Som chefsmedlem hos Unionen har du 25% rabatt på de här utbildningar på IHM:

IHM Hållbart Ledarskap

Dagens förändringstakt kräver ett nytt ledarskap. Vi kan varken tänka eller göra på samma sätt som vi alltid har gjort. Vi behöver istället sträva efter ett hållbart ledarskap och ett hållbart ledarskap är ett ledarskap som anpassas efter omvärldens nya förutsättningar.

IHM Affärsutvecklande Ledarskap

Det här programmet fokuserar på resultatet av dina handlingar och din samverkan med dina medarbetare, och hur du som ledare ska agera på ett sätt som engagerar, utmanar och motiverar dina medarbetare i syfte att öka lönsamheten.

IHM Mål & Verksamhetsstyrning, intensiv

Vill du öka din förmåga att fokusera på rätt saker, i rätt tid med rätt arbetssätt? Att våga ifrågasätta invanda mönster gör att vi fortsätter utveckla vår verksamhet. Ett flexibelt ledarskap krävs för att de tänkta strategierna och målen ska bli verklighet. Detta är utbildningen för dig som sitter i position att påverka styrning och arbetssätt.

Rabatt på fler kurser

Som chefsmedlem får du även 15% rabatt på övriga kurser hos IHM (ej YH eller DIHM-utbildningar). Du verifierar att du är medlem i Unionen Chef (eller Egenföretagare) vid anmälan.

Se alla utbildningarna hos IHM

Hjälp oss göra Unionen bättre