Ledarskapsutbildningar på IHM Business School

Som medlem i Unionen Chef har du möjlighet att gå ledarskapsutbildningar i samarbete med IHM Business School till rabatterat pris. Vi fyller på med nya kurser och utbud löpande.

25% rabatt på tre utvalda utbildningar

Som chefsmedlem hos Unionen har du 25% rabatt på nedanstående kurser. Rabattkoden får du tillgång till när du loggat in.

IHM Personligt Ledarskap

En bra ledare är en person med förmåga att påverka och inspirera andras inställning? För att lyckas krävs självinsikt, dina medarbetares förtroende och god kommunikation.

I utbildningen Personligt Ledarskap lär du dig bemästra dessa faktorer för att på bästa sätt leda ditt team mot uppsatta mål.

IHM Affärsutvecklande Ledarskap

Utbildningen fokuserar på hur du som ledare ska agera på ett sätt som engagerar, utmanar och motiverar dina medarbetare i syfte att öka lönsamheten i verksamheten.

För dig som är erfaren ledare och vill bygga en organisation som snabbt anpassar sig till omvärldens förändringar. Ett Change Management program tar sin utgångspunkt i resultatet av dina handlingar och din samverkan med dina medarbetare.

IHM Business Management

Business Management är utbildningen som ger dig grundläggande och heltäckande förståelse för att organisera och utveckla en affärsverksamhet och dess beståndsdelar. Organisation, ekonomi, marknadsföring och ledarskap måste fungera optimalt, var för sig, men också tillsammans. I Business Management får du helhetsbilden du behöver för att förstå din affär och organisation på djupet.

Logga in för att läsa mer om de tre kurserna på IHM och för att anmäla dig till rabatterat pris

Rabatt på fler kurser

Som chefsmedlem får du även 15% rabatt på övriga kurser hos IHM (ej YH eller DIHM-utbildningar). Du verifierar att du är medlem i Unionen Chef (eller Egenföretagare) vid anmälan.

Se alla utbildningarna hos IHM

Ny kurs: Leda på distans, i hybrid och i det fysiska rummet

Leder du medarbetare som sitter på olika platser? I kursen får du konkreta verktyg för att vara en bra ledare som upplevs vara ”där” utan att fysiskt vara det. Tvådagarskursen är kostnadsfri för dig som är chefsmedlem.

Ny kurs: Konflikthantering i ledarskapet – det svåra samtalet

Det finns många svåra och utmanande situationer när du ska utöva ditt chef- och ledarskap. Få en ökad kunskap i att ge feedback och konkreta verktyg för att förbereda, genomföra och följa upp ett utmanade samtal. Tvådagarskursen är kostnadsfri för dig som är chefsmedlem.

Råd och stöd för dig som chef

Att vara chef innebär ansvar, befogenheter och utmaningar. Här får du användbara råd och stöd i din roll som ledare.

Hjälp oss göra Unionen bättre

Betyg