Medlemsförmåner för dig som är chef

Fyra personer

Allt det här ingår

För dig som är chefsmedlem har Unionens tagit fram särskilt framtagna medlemsförmåner för dig i din roll som chef och ledare. Du kan också nyttja Unionens övriga medlemsförmåner.

Digital föreläsning: De svåra samtalen

En digital föreläsning i fem delar om de svåra samtalen du som chef kan behöva ha med dina anställda. Föreläsningen tar upp samtal om känsliga frågor, kränkande särbehandling, sexuella trakasserier samt om ohälsa och stress. Titta på föreläsningsserien när det passar dig och återkom till den när du har behov.

Tidningen Chef&Karriär

Chef & Karriär är en tidning för chefer och beslutsfattare som är intresserade av att utvecklas i sin roll som ledare. Innehållet i tidningen är en mix av seriösa intervjuer med chefer om roller och problem, blandat med kortfattade konkreta råd och tips samt granskande reportage och analyser.

Det här ingår också i ditt medlemskap

Som chef är du både ledare och anställd på samma gång. I medlemskapet får du också guider, råd och inspiration både i din roll som chef och när det gäller din egen anställning, karriär och trygghet. Läs om allt som du får genom medlemskapet.

Minimera