Rabatt på fjällboende

Genom ditt medlemskap kan du boka boende och i vissa fall aktiviteter till rabatterat pris på flera olika orter i fjällen. Aktuella erbjudanden hittar du på denna sida.

Åre

Bo centralt i Åre med bekvämt gångavstånd till skidbacken, torget, mat och nöjen eller i familjevänliga Åre Björnen. Under säsongen 2017/18  få du som medlem i Unionen 20 % rabatt på boende hos AGO Mitt i Åre vecka 48-50, 2-6 och 15-18, när du bokar en hel vecka.

www.mittiare.se  bokar du ditt boende och hittar beskrivningar av lägenheter i olika storlekar och prisklasser. Ange koden "Unionen18"  i kampanjkodsfältet så ser du vilka boenden som omfattas av erbjudandet. Vissa boenden är undantagna från rabatten. Rabatten gäller endast nybokningar.

Det går också bra att kontakta AGO Mitt i Åre på info@agoiare.se eller 0647-515 00.

Hamra/Tänndalen

Erbjudande på boende för medlemmar i Unionen: Rabatt 10 % på boende hela säsongen i fräscha 5-6 bäddlägenheter i husen ”Fjällbruden” och ”Hjortronet”. Här bor ni nära fjäll, paddling och fiske samt nära till restauranger och närbutik. Ni bor i moderna ljusa lägenheter med mycket välutrustade kök, egen balkong/altan i söderläge samt egen bastu.

Här hittar du mer info om boende i Fjällbruden och Hjortronet.

Observera att boendebokningen måste göras via telefon 0684-155 00 för att rabatten ska gälla! Vid bokning ring 0684-155 00 och uppge ditt medlemskap i Unionen.