Rabatt på fjällboende

Genom ditt medlemskap kan du boka boende och i vissa fall aktiviteter till rabatterat pris på flera olika orter i fjällen. Aktuella erbjudanden hittar du på denna sida.

Åre

Bo centralt i Åre med bekvämt gångavstånd till skidbacken, torget, mat och nöjen eller i familjevänliga Åre Björnen.

Bild på utförsåkare i en slalombacke med utsikt över fjäll
Foto: Anette Andersson

Under 2019/2020  få du som medlem i Unionen 20 % rabatt på boende hos AGO Mitt i Åre vecka 48-50 (2019), vecka 2-7 samt vecka 11-14 (2020). Endast helveckor.

www.mittiare.se  bokar du ditt boende och hittar beskrivningar av lägenheter i olika storlekar och prisklasser.

Vissa boenden är undantagna från rabatten. Rabatten gäller endast nya bokningar.

För att få medlemsrabatten behöver du din rabattkod

Hamra/Tänndalen

Erbjudande på boende för medlemmar i Unionen: Rabatt 10 % på boende hela säsongen i fräscha 5-6 bäddlägenheter i husen ”Fjällbruden” och ”Hjortronet”. Här bor ni nära fjäll, paddling och fiske samt nära till restauranger och närbutik. Ni bor i moderna ljusa lägenheter med mycket välutrustade kök, egen balkong/altan i söderläge samt egen bastu.

Här hittar du mer info om boende i Fjällbruden och Hjortronet.

Observera att boendebokningen måste göras via telefon 0684-155 00 för att rabatten ska gälla! Vid bokning ring 0684-155 00 och uppge ditt medlemskap i Unionen.