Aktiviteter arrangerade av förtroendevalda egenföretagare

I Unionen finns en samverkansgrupp för förtroendevalda egenföretagare som är till för att egenföretagare som engagerar sig i Unionen ska kunna samverka kring frågor som rör egenföretagarmedlemmar i hela landet. Samverkansgruppen arrangerar digitala aktiviteter där de välkomnar alla egenföretagarmedlemmar i Unionen.

Aktiviteter hösten 2022 – alla egenföretagarmedlemmar i Unionen är välkomna!

Samverkansgruppen anordnar medlemsaktiviteter där du som är egenföretagarmedlem, oavsett region , är välkommen att delta.

Tidigare genomförda aktiviteter under hösten

15 november: I mötet med andra får vi insikt om oss själva
Ett webbinarie om interkulturell kompetens i arbetslivet med diskussioner och praktiska övningar. Föreläsare var Åsa Killick Hellmark som driver företaget Killick Global Mobility & HR och är med i samverkansgruppen för förtroendevalda egenföretagare.

21 september: Så får du ditt företag att höras i bruset
Ett webbinarie med tips kring hur du och ditt företag kan synas, utan dyra annonskostnader. Föreläsare var Maria Lindqvist och Annika Johannesson, styrelseledamöter i Unionens egenföretagarklubb i Stockholm med lång erfarenhet av PR, opinionsbildning och media.

Personaliserat innehåll

Anmälan till aktivitet och kontakt

För dig som vill ha mer information om eller anmäla dig till en aktivitet arrangerad av samverkansgruppen. Du kan också kontakta samverkansgruppen för andra frågor.

Är du förtroendevald och egenföretagarmedlem kan du bli en del av samverkansgruppen

Om du är förtroendevald och egenföretagarmedlem i Unionen är du välkommen att höra av dig om du vill bidra till samverkansgruppens arbete. Kontakta samverkansgruppen genom att logga in här ovanför, så hittar vi ett sätt att ta vara på dina kunskaper och ditt engagemang!

Hjälp oss göra Unionen bättre

Betyg