Rabatt på tidningar

Som medlem får du rabatt på årsprenumerationer på tidningar som inom teknik & it, ekonomi & juridik, vetenskap, motor, hälsa & träning med mera.

Rabatt på mer än 50 titlar

Unionens tidningssida hittar du många tidningar till rabatterat pris inom ämnena Teknik & IT, Ekonomi & Juridik, Vetenskap, Motor, Hälsa & Träning med mera.

Affärsvärlden

I Affärsvärlden får du nyheter, reportage, analyser och kommentarer om näringslivets och börsens utveckling. Magasinet kommer ut med 39 nr per år. Läs mer om erbjudandet och teckna prenumeration på Unionens tidningssida.

Du&jobbet

Du&jobbet är tidningen som står mitt i arbetslivet och är uppskattad av bland annat chefer och skyddsombud . Här hittar du inspiration, tips, hjälp, fällor att undvika och det senaste inom arbetsmiljö.
Du får tio nummer om året plus tillgång till webbtjänster, forskning och nyhetsbevakning, artikelarkiv och du har möjlighet att ställa frågor till tidningens experter. Unionen-medlemmar får 20 % rabatt. Beställ via Du & Jobbets kundtjänst 08 - 442 46 00 eller prenumeration@duochjobbet.se. Referenskod är "Unionenmedlem" och det talar du om både via kundtjänst och även när du anmäler prenumeration via e-post.

Personal & Ledarskap

Tidningen för dig som är intresserad av personal- och ledarskapsfrågor. Den läses av de flesta av Sveriges personalchefer. Här får du tips om bland annat chefsutveckling. Som Unionenmedlem får du en helårsprenumeration med 50 % rabatt per år. Beställ här via personalledarskap.se

Tidningen RES

Tidningen RES är tidningen för den sanna livsnjutaren som önskar en storslagen upplevelse redan i läsfåtöljen. I tidningen kan man läsa om allt från de hetaste adresserna i världens metropoler till rogivande oaser, sagolika platser och spännande destinationer. RES inspirerar, informerar och låter läsaren drömma sig bort. Genom text, bild och form fångas känslan av vad den moderna resenären efterfrågar; design, upplevelse, kultur, mat, konst och avkoppling. Tidningen kommer ut 6 gånger per år. Prova på en 3-nummersprenumeration för bara 69 kronor (66% rabatt). (Normalpris i butik är 207 kronor.) Beställ här.