Skapa en enkät

Som förtroendevald kan du använda webbverktyget när du vill skapa en enkät och skicka till medlemmarna på arbetsplatsen för att ta reda på vad dom tycker i aktuella frågor.

Shape Created with Sketch.

Enkätverktyget e-Val stängs ner 31 dec 2020

Det innebär att inga nya enkäter kommer att kunna publiceras som sträcker sig längre än detta datum. För er som vill ha kvar era gamla enkäter, så behöver ni kopiera och spara ner dessa på era egna datorer, eftersom de inte kommer att finnas tillgängliga när e-Val har stängts ned.

Är du förtroendevald  och vill fortsätta med att skicka ut enkäter så hänvisar vi redan nu att ni loggar in och använder det nya enkätverktyget på Mitt Uppdrag.

Du som är förtroendevald kan enkelt skapa enkäter med webbverktyget e-Val. Du gör det från färdiga mallar eller formulerar dina frågor fritt. Ändrade arbetstider? Öppna kontorslandskap? Jämlikare löner? Vilka frågor vill medlemmarna på din arbetsplats att du som fackligt förtroendevald ska prioritera?