Välkommen till Unionen Småland

Här hittar du all aktuell information, kurser och aktiviteter och allt som handlar om Unionen Småland.

Välkommen! Unionen Småland har kontor på tre orter, Kalmar, Växjö och Jönköping. Regionen omfattar i stort sett Småland och Öland.

Har du frågor som rör din anställning och din arbetsplats ska du i första hand vända dig till din Unionenklubb. Saknas det klubb på din arbetsplats är du välkommen att kontakta regionkontoren. Hör av dig via e-post till smaland@​unionen.se så tar vi kontakt med dig. Du kan också följa Unionen Småland på Facebook och Twitter.

Aktuella kurser och aktiviteter

Här hittar du aktuella kurser och aktiviteter.

Den 19-20 april 2017 äger Unionen Smålands årsmöte Regionrådet rum i Kalmar. Redan nu kan du nominera personer till olika poster inom regionen. I handlingarna till Regionrådet hittar du mer information om vilka val som är aktuella, kontaktuppgifter och hur du gör för att nominera. Handlingarna uppdateras kontinuerligt.

Aktuella blanketter och dokument

Kontakta personalen i Småland

Om du vet namnet på den du söker kan du använda sökfältet, skriv namnet och klicka på "sök". Du kan också använda dig av länkarna nedan.

Unionen Smålands styrelse

Ja Nej