Tännäskröket

Som medlem i Unionen får du 20 procent rabatt på alla tillgängliga boenden i Tännäskröket under vintersäsongen 2023/24.

error-triangle Created with Sketch.

Vi bygger om

Vi utför tekniskt underhåll av våra system under Kristi himmelsfärdshelgen. Med start onsdagen den 8 maj, kl. 17.30, stänger inloggningen och öppnar igen senast den 13 maj.

> Du kan inte logga in för att uppdatera medlemsuppgifter eller ansöka om ersättning från inkomstförsäkringen.
> Rådgivningen är stängd och öppnar igen den 13 maj.
> Du kan inte anmäla dig eller delta på kurser.

Välkommen åter!

Tännäskröket ligger i snösäkra Funäsfjällen och har 17 nedfarter i fyra väderstreck och kanske Sveriges bästa offpist, samt längdspår och skoterleder i världsklass. Nytt för säsongen är även två randoneé-nedfarter, nya hopp på K2 och en slinga för alla barn. Här bor du i liftnära och exklusiva stugor eller lägenheter.

Som medlem i Unionen får du 20 procent rabatt på alla tillgängliga boenden i Tännäskröket under vintersäsongen 2023/24 (gäller inte vecka 8, 9 , 14 eller på redan rabatterade priser eller tillval)

Boka Tännäskröket

Logga in för din kod till Tännäskröket