Tipsa och få en fika!

Har du någon kompis eller kollega som skulle kunna vara med i Unionen? Kanske någon i rummet bredvid på jobbet, en familjemedlem eller grannen på gatan?

Lämna i så fall gärna namn och telefonnummer (dagtid, på arbetet) så hör vi av oss till personen och berättar mer om hur vårt medlemskap kan ge krafter utöver det vanliga på jobbet.

Fyll i ditt eget namn också, så att vi kan berätta för kompisen eller kollegan att det är du som har tipsat oss.

Som tack för hjälpen skickar vi dig en fikakupong via sms till mobilen som du kan lösa in på Pressbyrån och 7-Eleven. Max 6 kuponger per tipsare. Fikakupongen kan användas för köp av liten svart kaffe, te eller choklad samt valfritt fikabröd alternativt en glass. Värde upp till 30 kr. Kupongen skickas inom några dagar.

OBS! Lämnar du samma tips flera gånger får du förstås ändå bara en fika. Och är tipset uppenbart påhittat och inte rör en verklig person, skickar vi ingen fikakupong alls.

Erbjudandet gäller när du tipsar om en person som kan bli yrkesverksam medlem eller egenföretagarmedlem (inte student- eller pensionärsmedlem).

När du tipsar och får en fika räknas det som inkomst av tjänst. Vi håller koll på beloppet och skickar kontrolluppgift om det skulle behövas. Erbjudandet gäller när du tipsar om en person som kan bli yrkesverksam medlem eller egenföretagarmedlem.

Nyckelord:

Ja Nej