Tipsa om en studiekamrat så bjuder vi dig på fika!

Har du en studiekamrat som inte är med i Unionen Student än men som också förtjänar bästa möjliga stöd under studierna och inför arbetslivet?

Lämna namn och nummer så hör vi av oss till personen och berättar mer om Unionen Student och alla tjänster och förmåner. Till exempel har du ju som studentmedlem tillgång till 3 250 kronor i ersättning för kursböcker och kåravgifter, Linkedingranskning, CV-granskning, intervjuträning och en första-jobbet-rabatt i Unionen på hela 2 600 kronor. Visst förtjänar dina studiekamrater samma goda uppbackning som du?

Alla nya medlemmar senast den 30 september får dessutom ett minnesträningsprogram utvecklat av Idriz "Minnet" Zogaj, förbundskapten för Svenska minneslandslaget och författare till "Minnets ABC". Programmet innehåller minnesträning i 3 steg via e-post, ett webinar med Idriz Zogaj i höst och 90% rabatt på utbildningen ""Memory Course – How to become a memory master".

Fyll i ditt eget namn också, så att vi kan berätta för studiekamraten att det är du som har tipsat oss.

Som tack för hjälpen skickar vi dig en fikakupong via sms till mobilen som du kan lösa in på Pressbyrån och 7-Eleven. Fikakupongen kan användas för köp av liten svart kaffe, te eller choklad samt valfritt fikabröd alternativt en glass. Värde upp till 30 kr. Kupongen skickas inom några dagar.

Ja Nej