Reklam för Unionens studiestöd i samband med Unionenveckan vecka 38 2017

Höstens Unionenvecka har tema kompetensutveckling och före, under och efter veckan marknadsförs Unionens studiestöd med reklamfilmer, radiospotar, utomhustavlor och inlägg i sociala medier.

Unionenveckan vecka 38 har tema kompetensutveckling och i samband med detta påminner vi om att du som medlem kan få upp till 3 250 kronor per termin och 13 000 kronor totalt för bland annat böcker och avgifter om du stärker din ställning arbetslivet med en utbildning. Studiestödet marknadsförs under veckorna 37-39 med

• Reklamfilmer på webb-tv (se exempel ovan)
  • Radiospotar på Mix Megapol med flera kanaler
  • Digitala utomhustavlor på stationer, i köpcentrum och i citykärnor
  • Innehåll i sociala medier.

[[{"fid":"18534","view_mode":"media_original","attributes":{"height":"1177","width":"1768","style":"width: 431px; height: 301px;","class":"media-element file-media-original"},"fields":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":"","field_file_image_desp_text[und][0][value]":"","field_originator[und]":"","field_media_expires[und][0][value][date]":""},"type":"media"}]]