Nystartskampanj med fokus på inkomstförsäkring och samarbete med mentorerna.se

Reklamfilmer och digital annonsering marknadsför medlemsförmåner för alla som funderar på att våga ta nästa steg i karriären.

​Nytt år betyder tankar och funderingar på nytt jobb för många. Därför kör Unionen precis som i början av hösten "nystartskampanj" under januari, med reklamfilmer och digital annonsering som lyfter fram inkomstförsäkringen och samarbetet med mentorerna.se för alla som funderar på om de vågar ta nästa steg i karriären och i sådana fall åt vilken håll de ska gå.

Det blir också en del inlägg i sociala medier kring att byta jobb, som till exempel: https://www.unionen.se/epost/stories/att-aldrig-behova-kanna-sig-fastlast-vid-ett-jobb-dar-man-inte-trivs

Framöver lanseras även en ny färdigpackad "Grattis till nya jobbet-påse" som innehåller välkomstboken "En bra början", en Unionenmatlåda och lite annat värvande material. Perfekt för alla förtroendealda att sticka i handen på nyanställda på arbetsplatsen. Påsen kommer att kunna beställas direkt från webbshoppen för trycksaker.

Läs fler tips om hur ni värvar nyanställda på arbetsplatsen