Wenells Projektledarutbildning

Som medlem i Unionen får du 15% rabatt på de utbildningar som arrangeras av Wenell i projektledning och ledarskap/kommunikation. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Wenell

Wenell Management AB är ett ledande konsult- och utbildningsföretag inom området projektledning och erbjuder egna eller kundanpassade utbildningsprogram

Unionen har valt Wenell som exklusiv samarbetspartner inom området och rekommenderar deras utbildningar för dig som är projektledare och vill utveckla dina färdigheter i projektledning och i ledarskap/kommunikation. Wenell har även preparandkurser för dig som vill certifiera dig som projektledare.

Projektformen är ingen ny företeelse men den är mer aktuell än någonsin. De situationer där vi vinner på att samverka över traditionella gränser, och där vi behöver ta tillvara på varandras styrkor och olikheter blir allt fler, inte färre. Detta gör också att rollen som projektledare blir allt viktigare i framtidens företag.

Läs mer och anmäl dig: Wenells projektledarutbildning

Logga in för din rabattkod hos Wenell