IHM Business School: Skräddarsydda ledarskapskurser för dig som chef

Som medlem i Unionen Chef har du möjlighet att gå skräddarsydda ledarskapskurser i samarbete med IHM Business School. Du får också 25 procent rabatt på ytterligare tre utvalda kurser från IHM:s befintliga kursutbud.

Skräddarsydda kurser för dig som chefsmedlem

Som medlem i Unionen Chef har du möjlighet att gå tre kurser speciellt framtagna för dig som är chef och ledare. Kurserna ges i samarbete med IHM och kostnadsfria.

Konflikthantering i ledarskapet – det svåra samtalet

Det finns många svåra och utmanande situationer när du ska utöva ditt chef- och ledarskap. Få en ökad kunskap i att ge feedback och konkreta verktyg för att förbereda, genomföra och följa upp ett utmanade samtal. Tvådagarskursen är kostnadsfri för dig som är chefsmedlem.

Hållbart ledarskap – stresshantering & välmående

En kurs i samarbete med IHM om hållbar arbetshälsa. Här lär du dig att förstå stress, dess mekanismer och om effektiva strategier för att minska stressnivåer hos både dig som ledare och dina medarbetare.

Coachande ledarskap – att växa genom feedback

Coachande förhållningssätt är nyckeln till ett hållbart och utvecklande team. I den här kursen får du möjlighet att utveckla din kommunikativa förmåga, lyssna aktivt, samt ge och ta emot feedback.

25 % rabatt på tre utvalda IHM-utbildningar

Som chefsmedlem hos Unionen har du 25 procent rabatt på nedanstående kurser. Rabattkoden får du tillgång till när du loggat in.

25 % på IHM Personligt Ledarskap

En bra ledare är en person med förmåga att påverka och inspirera andras inställning? För att lyckas krävs självinsikt, dina medarbetares förtroende och god kommunikation.

I utbildningen Personligt Ledarskap lär du dig bemästra dessa faktorer för att på bästa sätt leda ditt team mot uppsatta mål.

25 % på IHM Affärsutvecklande Ledarskap

Utbildningen fokuserar på hur du som ledare ska agera på ett sätt som engagerar, utmanar och motiverar dina medarbetare i syfte att öka lönsamheten i verksamheten.

Programmet resulterar i en konkret handlingsplan för din personliga ledarutveckling.

Du får också en fördjupad analys och individuell spegling och feedback på ditt ledarskap utifrån ett unikt och exklusivt koncept som lyfter fram din potential på ett konkret sätt. Från UL går du med förnyad inspiration och konkreta verktyg som gör skillnad på riktigt!

25 % på IHM Business Management

Business Management är utbildningen som ger dig grundläggande och heltäckande förståelse för att organisera och utveckla en affärsverksamhet och dess beståndsdelar. Organisation, ekonomi, marknadsföring och ledarskap måste fungera optimalt, var för sig, men också tillsammans. I Business Management får du helhetsbilden du behöver för att förstå din affär och organisation på djupet.

Logga in för att läsa mer om de tre kurserna på IHM och för att anmäla dig till rabatterat pris

Råd och stöd för dig som chef

Att vara chef innebär ansvar, befogenheter och utmaningar. Här får du användbara råd och stöd i din roll som ledare.

Minimera