Påhlmans Handelsinstitut

Som medlem i Unionen får du 17 % rabatt på yrkesinriktade kurser och utbildningar i ekonomi, juridik och HR hos Påhlmans Handelsinstitut.

Bild som illustrerar medlemsförmånen utbildning via Pålmans handelsinstiitut

Påhlmans Handelsinstitut - online

Hos Påhlmans Handelsinstitut har du möjlighet att med kort startsträcka förbättra och förnya din kompetens för din befintliga arbetsplats eller för att byta karriär och bli anställningsbar. Inom två arbetsdagar efter din anmälan på vår hemsida kan du börja studera en yrkesinriktad utbildning alternativt kurs online.

Botanisera bland yrkesinriktade kurser och utbildningar online där du väljer startdatum samt har friheten att studera när och var du vill.

Påhlmans erbjuder även studier i klassrum nära Odenplan i Stockholm.

Samtliga lärare är yrkesverksamma inom de ämnen som de undervisar i: kunskaperna som undervisningen ger efterfrågas av näringslivet: Påhlmans för en ständig dialog med aktiva företag i branschen, är noga med rekryteringen av lärare och anordnar även studiemedelsberättigade Yh-utbildningar inom ekonomi och juridik vilka är framtagna i samarbete med företrädare för respektive bransch.

Läs mer och boka: Påhlmans Handelsinstituts

För att få medlemsrabatten behöver du din rabattkod

Vill du veta mer?

Du är välkommen på informationsmöten i Stockholm och även personlig rådgivning, både via telefon samt på plats. Varmt välkommen att kontakta Påhlmans Handelsinstitut på info@phi.se och 010-157 64 34.