Hemlarm anslutet till Securitas

Utöver den kameradetektor som ingår i hemlarmet, får du som medlem i Unionen en extra rörelsedetektor värd 1195:- utan extra kostnad. Du betalar endast en startavgift på 375 kronor för hemlarmet. Till det kommer månadsavgift.

Med Securitas Hemlarm kan du skydda din villa, ditt fritidshus eller din lägenhet.

Fast månadskostnad

Ditt larm är anslutet till Securitas larmcentral. För Securitas tjänster betalar du 259 kronor/månad vilket inkluderar anslutning till larmcentralen, fria utryckningar, fri support samt livstids produktgaranti så länge larmet är anslutet till Securitas.

Kameradetektor för snabbare åtgärd

Med hjälp av kameran i rörelsedetektorn kan Securitas operatörer direkt verifiera ett larm från ditt hem och snabbare sätta in rätt åtgärd. Larmet skickar även bild till larmcentralen vid ett larm från rökdetektorn. Utöver den kameradetektor som ingår, får du som medlem i Unionen en extra rörelsedetektor värd 1195:-.

Fria utryckningar

I Securitas Hemlarm ingår fria utryckningar när din bostad befinner sig inom 50 km från ett av Securitas lokalkontor. På securitashemlarm.se kan du  kontrollera om fria utryckningar erbjuds på din ort.

Du äger larmet

Du äger larmet från första dagen och avtalet med Securitas är bindande i 24 månader.

Vill du veta mer?

Om du har några frågor om larmet är du välkommen kontakta Securitas kundtjänst på telefon 010-470 14 74.

Beställ ditt larm

För att ta del av erbjudandet ska du använda kampanjkoden UNILRM när du beställer larmet på securitashemlarm.se.

Beställ ditt larm hos Securitas här