Executive karriärcoachning för chefer med rabatt hos Newstart

Hur ska du gå vidare i din chefskarriär? Hur du ska tänka kring din egen utveckling för att bygga en bra grund för framtiden? Med en karriärcoach kan du fokusera på dina individuella behov för att hitta rätt eller ta nästa steg i din chefsroll.

Som medlem i Unionen chef har du rabatt på de tjänster som Newstart erbjuder inom individuell karriärcoachning för chefer. Du kan välja utifrån olika färdiga paketlösningar med allt ifrån självinventering till personlig marknadsföring eller sätta ihop ett eget paket utifrån dina egna individuella behov i din roll som chef.

Läs mer om erbjudandet och vad du kan få hjälp med på Newstarts egen sida för Unionen Chefs medlemmar.

Unionen samarbetar med Newstart som har mångårig erfarenhet inom karriärutveckling, ledarskap, coaching, förändring och att stötta individer och arbetsplatser i deras utveckling. Newstarts kursledare är certifierade karriärcoacher (enl. Newstart-modellen), diplomerade förändringscoacher och har lång erfarenhet från karriärvägledning och coaching.