Nätverket Teknikkvinnor Chef

Målgrupp Chef
Datum och ort 5 december 2019 2 tim 30 min Malmö
Sista anmälningsdag 29 november 2019

Teknikkvinnor Chef är ett nätverk som helt och hållet utgår från medlemmarnas behov och önskemål. Nätverket bygger på ett samarbete mellan Teknikkvinnor och Unionen Chef. Det riktar sig till dig som identifierar dig som kvinna eller icke binär och som dessutom är lönesättande chef inom teknikområdet. Att vara medlem i Teknikkvinnor Chef är kostnadsfritt.

Workshop:Inkluderande ledarskap

I denna workshop får du reflektera över din medvetenhet om inkludering, ditt ledarskap och ditt team. Du får också verktyg för att bli mer inkluderande och möjlighet att utbyta kunskap och erfarenheter för att utvecklas i ditt ledarskap.

Det finns forskning som visar att inkluderande team presterar bättre. Samtidigt kan det vara mer utmanande att leda ett heterogent än homogent team. Som chef kan du behöva anpassa sig eller gruppens arbetssätt, något som kan vara svårt men otroligt givande om du lyckas använda den mångfald av perspektiv eller egenskaper som finns i gruppen.

Praktisk information

Datum: 5 december
Tid: 7.40-9.30 (slut tiden är ungefärlig, beroende på samtalen)
Plats: Scandic Triangeln, Malmö

Anmäl dig senast 29 november. Meddela eventuella matallergier i din anmälan. Antalet platser är begränsat.
Om du inte redan är medlem i Teknikkvinnor så anmäler du dig här kostnadsfritt: https://teknikkvinnor.se/chef/

Nätverksträffen är kostnadsfri.

Varmt välkommen
Unionen Chef och Teknikkvinnor Chef

Grundläggande uppgifter

Personnummerformat: ååååmmddxxxx.

Adressuppgifter

Ej obligatorisk uppgift
Max 512 tecken

Vi skickar ett mejl till dig som kvitto på att vi tagit emot din anmälan.

Kurstillfällen

• Datum