Nätverket Teknikkvinnor Chef

Målgrupp Chef
Datum och ort 28 november 2019 2 tim Göteborg
Sista anmälningsdag 25 november 2019

Teknikkvinnor Chef är ett nätverk som helt och hållet utgår från medlemmarnas behov och önskemål. Nätverket bygger på ett samarbete mellan Teknikkvinnor och Unionen Chef. Det riktar sig till dig som identifierar dig som kvinna eller icke binär och som dessutom är lönesättande chef inom teknikområdet. Att vara medlem i Teknikkvinnor Chef är kostnadsfritt.

Nätverksträff Konflikthantering

Hur uppstår konflikter och hur bemöter du dem? En konflikt uppstår när en eller flera parter har önskemål de inte är villiga att släppa och upplever att någon annan blockerar dem från att tillgodose dessa önskemål. Det skapar frustration, som i sin tur driver minst en av parterna att agera på ett eller annat sätt gentemot den andra parten. Konfliktmedling är en metod för att lösa eller hantera konflikter. Den bygger på att konfliktparterna själva är experter på sin konflikt. Välkommen på teorigenomgång och erfarenhetsutbyte med Teknikkvinnor Chef och Unionen.

Praktisk information

Datum: 28 november 2019
Tid: 7.30 - 9.30, vi bjuder på frukost från 7.15
Plats: Unionen Göteborgs lokaler, Nordstadstorget 6

Kursen är kostnadsfri. Anmäl dig senast den 25 november. Uppge i anmälan om du har någon matallergi.

Om du har frågor: Katarina Atterström, katarina.atterstrom@unionen.se

Välkommen!

Grundläggande uppgifter

Personnummerformat: ååååmmddxxxx.

Adressuppgifter

Ej obligatorisk uppgift
Max 512 tecken

Vi skickar ett mejl till dig som kvitto på att vi tagit emot din anmälan.

Kurstillfällen

• Datum