Medvetet ledarskap – för dig som chef

Målgrupp Chef
Datum och ort 4 september 2019 2 dagar Örebro
Sista anmälningsdag har passerat Om det finns fler tillfällen hittar du dem längre ner.

Hur är du som chef? Genom ökad självkännedom om dina ledaregenskaper får du bättre förutsättningar i din chefsroll. Ny eller erfaren chef har ingen betydelse. Det viktiga är att du vill utveckla din förmåga att leda andra genom att först leda dig själv.

Kursen ger dig verktyg och kunskap som ökar din självinsikt och skapar förutsättningar för att du ska känna dig trygg som individ och som chef. Du får möjlighet till självreflektion via teori och praktiska övningar. Du kan också dela erfarenheter med andra chefer. Vårt mål är att öka din medvetenhet om dig själv i ditt ledarskap. När kursen är slut har du påbörjat en handlingsplan för hur du vill fortsätta utvecklas i ditt ledarskap.

Praktisk information

Kursen vänder sig till dig som är chef och medlem i Unionen. Inte medlem ännu? Klicka på länken nedan och bli medlem idag.

Datum & tider:
4 september 10.00-17.00, kaffe/te & smörgås från 9.30
5 september 8.30-16.00

Plats: Scandic Örebro Väst, Västhagagatan 1B, Örebro

Kursen är kostnadsfri och det ingår måltider och kursmaterial. Vi står vi även för övernattning och middag på kvällen.

Anmäl dig senast 16 juni. Uppge i din anmälan om du har någon matallergi.

Om du har frågor skicka ett mejl till ost@unionen.se eller kontakta vår kursadministratör på 013-24 75 23.

Shape Created with Sketch.
Sista anmälningsdag har passerat.

Kurstillfällen

• Datum