Med mål i sikte!

Målgrupp Medlem
Datum och ort 23 oktober 2019 2 tim Skövde
Sista anmälningsdag har passerat Om det finns fler tillfällen hittar du dem längre ner.

Möt den folkkära skidskytten Magdalena Forsberg som föreläser om mål, motivation och drivkrafter i både med- och motgång. Med exempel från sin framgångsrika karriär inspirerar hon dig att med tankens kraft se möjligheter och bli både lyckligare och få mer energi. Knepet bakom att nå dina mål, istället för att låta dem stanna vid drömmar, är att använda tankens kraft, tänka positivt och att tro på dig själv.

Magdalena Forsberg har samlat på sig bl.a. sex VM-guld, två OS-brons och 87 pallplaceringar i världscupen i skidskytte. Tack vare lysande insatser och sin popularitet hos det svenska folket har Magdalena Forsberg vunnit Jerringpriset fyra (!) gånger. Hon är numera bland annat expertkommentator och har vunnit ”Mästarnas Mästare”. Senast aktuell i tv-programmet Let’s dance där hon slutade på andra plats.

Praktisk information

Medlemsföreläsningen är kostnadsfri och vänder sig till yrkesverksamma medlemmar i Unionen Skaraborg/Väst.

Datum: 23 oktober 2019
Tid: Klockan 18.00-19.45. Entrén öppnar klockan 17.00 med mingel och förtäring.
Plats: Stadsteatern, Skövde.

Anmälan senast 3 oktober 2019, uppge i anmälan om du har någon matallergi.

Frågor: sara.coyne@unionen.se eller stefan.vinnerholt@unionen.se

Välkommen med anmälan!

Shape Created with Sketch.
Sista anmälningsdag har passerat.