Klubbens årsmöte

Målgrupp Medlem, Förtroendevald
Datum och ort 25 februari 2020 2 tim Kalmar
Sista anmälningsdag har passerat Om det finns fler tillfällen hittar du dem längre ner.

De flesta klubbar genomför sitt årsmöte på hemmaplan. Här kan du se vilka regioner som erbjuder parallella årsmöten. Ett gemensamt forum där medlemmar och förtroendevalda från olika arbetsplatser får möjlighet att träffas och byta kunskap, erfarenheter och idéer.

Senast den 28 februari ska klubben hålla sitt årsmöte. Kontakta klubben eller Unionen (0770-870 870) om du har frågor.

Gör klubbens årsmöte till något roligt och inspirerande!

Slå ihop ert årsmöte med middag och föreläsning. Håll årsmötet samtidigt som andra klubbar i området. Efteråt träffas vi och äter mat och lyssnar till en rolig och inspirerande föreläsning.

Ni kan som klubb välja om ni vill hålla ert årsmöte på ert företag eller annan lokal eller om ni vill komma till Unionens kontor i Ångkvarnen i Kalmar alternativt i ett konferensrum på Calmar Stadshotell. Om ni väljer att hålla årsmötet på er arbetsplats går det bra att ansluta efteråt lagom till middagen på Calmar Stadshotell.

Föreläsning med Cathrine Tibbling

Ta dig in i glädjens virrvarv och lär dig mer om glädjens påverkan på vardagslivet, vår hälsa och våra relationer.
Föreläsningen ”Lite roligare hela tiden” bollar den senaste forskningen inom positiv psykologi blandat med en stor portion humor.

Praktisk information

Anmäl er klubb samt en uppskattning om hur många medlemmar som kommer delta. Ange också om ni kommer att hålla ert årsmöte på er arbetsplats eller om ni behöver en lokal hos Unionen eller på Calmar Stadshotell. Vi stämmer av exakt antal deltagare en vecka innan aktiviteten.

Middagen är en pajbuffé som börjar klockan 18.15.
Klockan 19.00 hålls en rolig och inspirerande föreläsning med Cathrine Tibbling.

Datum: Tisdag den 25 februari 2020
Plats: Calmar Stadshotell, Stortorget 14 i Kalmar
Tid: 18.15-20.15
Sista anmälningsdatum: 20 december 2019

Om ni har frågor kontaktar ni Anna Ekergren via e-post anna.ekergren@unionen.se

Välkomna!
Unionen Småland

Shape Created with Sketch.
Sista anmälningsdag har passerat.