Bra samtal i krävande situationer

Målgrupp Chef
Datum och ort 7 november 2019 4 tim Göteborg
Sista anmälningsdag 31 oktober 2019

Vi diskuterar vad det är som gör ett samtal krävande och hur man kan förbereda sig på bästa sätt inför ett sådant samtal. Vi tittar också på en samtalsmodell som kan underlätta samtalet för båda parter.

Som chef eller anställd inom HR förväntas du vara den som pratar med medarbetare och anställda när det uppstår problem och konflikter på arbetsplatsen. Det kan gälla allt från att någon missköter sin anställning till att någon har samarbetsproblem.

Dagen innehåller både teori och diskussion.

Praktisk information

Datum: 7 november 2019
Tid: 9.00 - 13.00, vi avslutar med gemensam lunch
Plats: TRR Norra Hamngatan 32, vån 4, Göteborg

Kursen är kostnadsfri, som en del av ditt medlemskap i Unionen Chef. Anmäl dig senast 31 oktober, uppge i anmälan om du har någon matallergi.

Om du har frågor: Roger Höög, roger.hoog@unionen.se

Välkommen!

Grundläggande uppgifter

Personnummerformat: ååååmmddxxxx.

Adressuppgifter

Ej obligatorisk uppgift
Ej obligatorisk uppgift
Max 512 tecken

Vi skickar ett mejl till dig som kvitto på att vi tagit emot din anmälan.

Lägg till ny kommentar

Hjälpte informationen på denna sida dig?