Unionen Chef marknadsförs i samband med uppdaterade avsnitt av Chefsliv

Unionen Chefs webbserie Chefsliv finns nu i en uppdaterad version på unionen.se/chef. Samtidigt pratar Unionen Chef ledarskap i köpta nätartiklar och skickar marknadsförande e-post till chefer.

Hösten 2017 sände Unionen Chef webb-tv-serien Chefsliv som i ett antal avsnitt tog upp olika aktuella ämnen som är intressanta och relevanta för chefer. Serien innehöll intervjuer med kända chefer, sketcher och tips från Unionen Chefs experter. Den ökade både kännedomen och nyfikenheten bland chefer för Unionens skräddarsydda medlemskap för chefer och fick på pris på Swedish Content Awards 2018.

Nu finns uppdaterade avsnitt av serien här Unionens webbplats. Gå till Chefsliv-avsnitten