Användarundersökning för unionen.se under september 2018

Unionen utvecklar kontinuerligt sin webbplats. Här hittar du användarundersökningen för Unionen.se under september 2018.

Unionen utvecklar kontinuerligt sin webbplats. För att säkerställa att utvecklingen prioriterar olika målgruppers intressen sker i perioder utvärderingar med hjälp av användare. Genom kontinuerliga användartester är det möjligt att på ett tidigt stadium säkerställa att nya koncept och idéer skapar nytta för Unionen och besökarna på webbplatsen.

Användartesterna utförs av webbyrån Digitalist. Genom att rekrytera användare per telefon som kan dela med sig av sina erfarenheter och åsikter kan vi tillvarata olika behov på ett strukturerat sätt.

Har du några frågor gällande uppdraget från Unionen går det bra att kontakta webbansvarig på Unionen Johan Östrand. Har du frågor gällande testerna eller vill medverka kan du höra av dig till Matts Hildén hos leverantören Digitalist, telefon 070428 43 70.