Tipsa om en studiekamrat som förtjänar en rivstart i karriären så bjuder vi dig på fika!

Har du en studiekamrat som inte är med i Unionen Student än men som också förtjänar bästa möjliga förberedelser inför övergången från studier till karriär?

Lämna i så fall gärna namn och nummer så hör vi av oss till personen och berättar mer om Unionen Student och alla våra tjänster och förmåner som stöttar när det är dags att planera karriären, söka jobb, gå på intervju, förhandla lön och visa framfötterna direkt på nya jobbet. Till exempel har du ju som studentmedlem tillgång till Linkedingranskning, CV-granskning, intervjuträning, ingångslönecoachning och en första-jobbet-rabatt i Unionen på hela 2 600 kronor. Visst förtjänar dina studiekamrater samma goda uppbackning som du inför examen?

Fyll i ditt eget namn också, så att vi kan berätta för studiekamraten att det är du som har tipsat oss.

Som tack för hjälpen skickar vi dig en fikakupong via sms till mobilen som du kan lösa in på Pressbyrån och 7-Eleven. Fikakupongen kan användas för köp av liten svart kaffe, te eller choklad samt valfritt fikabröd alternativt en glass. Värde upp till 30 kr. Kupongen skickas inom några dagar.

Ja Nej