Tipsa om en studiekamrat som förtjänar en rivstart i karriären så bjuder vi dig på fika!

Har du en studiekamrat som inte är med i Unionen Student än men som precis som du förtjänar de bästa av förberedelser inför övergången från studier till karriär?

Lämna i så fall gärna namn och nummer så hör vi av oss till personen och berättar mer om Unionen Student och alla våra tjänster och förmåner som hjälper dig som studentmedlem att planera karriären, söka jobb, gå på intervju, förhandla lön och visa framfötterna direkt på nya jobbet. Till exempel har du ju tillgång till Linkedingranskning, intervjuträning, ingångslönecoachning och en första-jobbet-rabatt på avgiften på hela 2 600 kronor. Visst förtjänar dina studiekamrater samma goda uppbackning som du inför examen?

Fyll i ditt eget namn också, så att vi kan berätta för studiekamraten att det är du som har tipsat oss.

Som tack för hjälpen skickar vi dig en fikakupong via sms till mobilen som du kan lösa in på Pressbyrån och 7-Eleven. Fikakupongen kan användas för köp av liten svart kaffe, te eller choklad samt valfritt fikabröd alternativt en glass. Värde upp till 30 kr. Kupongen skickas inom några dagar.

När du tipsar och får en fika räknas det som inkomst av tjänst. Vi håller koll på beloppet och skickar kontrolluppgift om det skulle behövas. Erbjudandet gäller när du tipsar om en person som kan bli yrkesverksam medlem eller egenföretagarmedlem.

Ja Nej